زبان مدل سازی UML

زبان مدل سازی UML

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

زبان مدلسازی UML (Unifing Modelling language) زبانی گرافیکی است و قواعدی دارد که ما می توانیم به وسیله این قواعد عناصر بزرگ سیستم های نرم افزاری را توصیف کنیم . این زبان برای مشخص سازی (specifying) ، بصری سازی (visualizing) ، ساختار بندی (constructing) و مستند سازی (documenting) سیستم های نرم افزاری به کار می رود و قابل استفاده در تمامی فرآیندهای چرخه حیات سیستم است. UML ترکیبی از مفاهیم مدلسازی فرآیند کاری ، مدلسازی اشیاء و مولفه های سیستم است. اولین نسخه UML در اکتبر 1995 ارائه گردید . در این کتاب مفاهیم اصلیUML شرح داده شده است و هم چنین خواهید دید که UML چگونه در پروژه های نرم افزاری به کار می رود . خلاصه ای از آنچه در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است عبارتند از : UML همراه با فرآیند توسعه UML به عنوان یک نماد ساز مدل آبشاری ، حلزونی و مارپیچی فاز دریافت ، جزئیات ساخت و انتقال فرآیند عقلانی توسعه نرم افزار برنامه نویسی ساخت یافته روند شی گرا به صورت کپسوله درآوردن نمودار های مورد کاربرد ، کلاس ، همکاری ، ترتیب ، وضعیت ، بسته ، اجزا و گسترش ساخت نمودار مورد کاربرد و ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری