فصلنامه پانزده خرداد - شماره 35

فصلنامه پانزده خرداد - شماره 35

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی فصلنامه پانزده خرداد از جمله نشریات علمی - تخصصی کشور است که به اشکال متفاوت پیرامون تاریخ معاصر و نهضت امام خمینی منتشر شده است . این فصلنامه تا کنون در سه دوره منتشر گردیده است. دوره اول از سال 1352 تا سال 1357 است که در نجف اشرف توسط یکی از مبارزین همراه امام خمینی منتشر می گردید و بیشتر حالت گاهنامه داشت. دوره دوم از سال 1360 تا سال 1375 بود که بیشتر به شکل ماه نامه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر می شد. دوره سوم به صاحب امتیازی آقای سید حمید روحانی و سر دبیری دکتر مظفر نامدار از سال 1383 به بعد به شکل تخصصی آغاز به انتشار مجدد کرد و تاکنون به شکل مستمر 36 شماره منتشر شده است که تلاش می کنیم به ترتیب این شماره ها را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری