مجموعه کتابهای طلائی (جادوگر شهر زمرد)

مجموعه کتابهای طلائی (جادوگر شهر زمرد)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

شماره 36 نوشته: ل. فرانک باوم ترجمۀ ایرج قریب نام اصلی کتاب ، جادوگر بی نظیر شهر اُز (The Wizard of OZ) است... رمانی برای کودکان نوشته ال. فرانک باوم آمریکائی فرانک باوم (1919 – 1856) متولد آمریکا و از طرف پدر و مادر آلمانی و اسکاتلندی – ایرلندی بود. او علاوه بر روزنامه‌نگاری و ازدواج با دختر یک فمنیست مشهور و انجام کلی کارهای دیگر داستان هم نوشت، البته نه هر داستانی؛ او خالق جادوگر شگفت انگیز شهر اُز و پانزده جلد کتاب دیگر راجع به دنیای اُز همراه با تصویرگری‌های موفق دنسلو بود. اگر چه او نویسندگی را با به نظم درآوردن شعر مامان غاز شروع کرد اما این جادوگر شگفت‌انگیز شهر اُز بود که نه تنها کتابی پرفروش شد، بلکه تاثیری پررنگ بر فرهنگ عامه گذاشت. جادوگر شهر اُز، گلیندای مهربان، شهر زمرد، جزیره‌ی شگفت‌انگیز یو و... از جمله داستان‌های باوم هستند که در ایران ترجمه و منتشر شده‌اند. حق تکثیر: انتشارات امیرکبیر، سازمان کتابهای طلائی، چاپ چهارم، 1354
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری