نوپدیدی و بازپدیدی بیماریهای عفونی و سلامت حرفه های پزشکی-جهانگیری آنفلوآنزای پرندگان

نوپدیدی و بازپدیدی بیماریهای عفونی و سلامت حرفه های پزشکی-جهانگیری آنفلوآنزای پرندگان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین حاتمی

توضیحات

جلد سوم از مجموعه چهارجلدی"نوپدیدی و بازپدیدی بیماریهای عفونی و سلامت حرفه های پزشکی" می باشد که در خصوص جهانگیری(پاندمی) آنفلوآنزای پرندگان و همچنین مروری بر آنفلوآنزای انسانی می باشد. در آخر کتاب مجموعه سؤالهای چهار گزینه ای مربوط به همین موضوع گنجانده شده اند. جلد اول و دوم این مجموعه در قالب یک سند پی دی اف در آدرس زیر موجود می باشد. http://ketabnak.com/comment.php?dlid=50262 حق تکثیر: این کتاب در سایت وزارت بهداشت جهت استفاده عموم قرار داده شده است. در آدرس زیر توضیح کافی در خصوص حق نشر این کتاب قرار داده شده است. http://www.elib.hbi.ir/persian/INTRODUCTION.htm http://www.elib.hbi.ir/persian/EMERGING_...RGING_INDEX.htm ضمنا در قسمت شناسنامه کتاب(سومین صفه) آدرس اینترنتی کتاب درج گردیده.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری