شش انسان مبارز

شش انسان مبارز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

گردآوری و ترجمه: دکتر احمد ایرانی تعداد صفحات: 192 کتاب شش انسان مبارز، چکیده سرگذشت و اشاره ای است به افکار شش اندیشمند بزرگ، شش انسان انقلابی که از جمله مبارز ترین و روشنفکر ترین مردان تاریخ معاصر به شمار می روند. از «سارتر»، «راسل» و «مارکس»، «ولتر»، «لنین» و «گاندی» به نام «بشر دوستان بزرگ» یا اومانیست نیز یاد می شود. زیرا هر شش تن تمام دوران زندگی خود را وقف تلاش برای بهبودی زندگی نوع انسان کردند و بر هیچ کس نیز منتی ننهادند. این شش اندیشمند بزرگ از پرکارترین، خلاق ترین و مبارز ترین فیلسوفان و نویسندگان نیز شمرده می شوند. هر شش نفر با شدت و قدرت تمام علیه «دستگاه دین و مذهب و حکومت های زور» به مبارزه پرداختند و برای بی اعتبار سازی باورداشت های مذهبی دینی و مذهبی و سیاسی زمان خود از هیچ تلاشی در سراسر زندگی روگردان نشدند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری