آئینه صادق

آئینه صادق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هادی حیدری

توضیحات

آئینه صادق یادبود استاد زنده یاد صادق آئینه وند, شامل یادبودها، پیام های تسلیت، سخنرانی ها و مصاحبه چاپ نشده دکتر صادق آیینه وند (1394 – 1330ش) عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و و چهره ماندگار رشته تاریخ اسلام است. از این محقق، 100 مقاله و 33 ترجمه و تألیف به جا مانده است. در این کتاب، پیام های تسلیت سران دولت، اساتید دانشگاه ها و جامعه علمی به خانواده و پژوهشگاه علوم انسانی و یادداشت های 46 تن از اساتید، شعرا، محققین و دولتمردان در فقدان این استاد علم اخلاق گردآوری شده است. همچنین سخنرانی چند تن از اساتید درباره مراتب علمی و اخلاقی این استاد عالی قدر و نیز گفتگوهای منتشر نشده این استاد فقید آورده شده است.عکس هایی از زمان کودکی تا اواخر عمر و نیز عکس های خبرگزاری ها از مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت این عالم بزرگوار در این اثر گنجانده شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری