عصر نوین جنگ

عصر نوین جنگ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گابریل کولکو

توضیحات

گابریل کولکو متولد کانادا و تحصیلکرده هاروارد است. وی به عنوان یکی از پیشروترین مورخان معاصر جهان شناخته شده و جزو معدود صاحب نظرانی است که تاثیرات دراز مدت جنگهای قرن بیستم را بر کشورهای غالب و مغلوب هر دو مورد بررسی قرار می دهد. در محافل مختلف روشنفکری غرب، گابریل کولکو به عنوان یکی از پیشروترین مورخین امروز جهان معرفی م یشود. در این کتاب کولکو می پرسد که تحمیل مصیبت بر ملت ها با استفاده و بهره گیری از عملکرد معجونی را «! از"نیروهای سرکو ب گر و گفتمانی لیبرالی چگونه می توان توجیه کرد؟ او می گوید که ملت ها خود به آنچه نیاز داشته « ناخود آگاه تاریخی » در احتیاجی به درس « ملت ها » . باشند دسترسی دارند هستند که برای حفظ « نظام ها » گرفتن ندارند . این موجودیت خود فکر می کنند باید از حوادث درس گیرند. و این سئوال همیشگی را نیز کولکو مطرح می کند که : چه درسی؟ برای کشتاری قاطعانه تر یا برای زندگی در دنیائی منطقی تر و انسانی تر؟ تعداد صفحات: 410
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری