اختلال نقص توجه و بیش فعالی

اختلال نقص توجه و بیش فعالی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

این کتابچه توسط دکتر جو بوریل مدیر پژوهشهای بالینی مؤسسه سلامت روان به تحریر درآمده است. اختلال نقص توجه/ بیش فعالی یکی از رایج¬ترین و عمومی ترین مشکلات روانشناختی در کودکان است که توجه زیادی را از طرف معلمین، والدین و متخصصین به خود معطوف داشته است. علیرغم مطالعات گسترده¬ای که در این رابطه صورت گرفته و طرحهای درمانی مؤثری که برای این منظور تدوین شده است، خیلی از افرادی که با این دسته از کودکان سروکار دارند شناخت دقیق از ویژگیهای این اختلال در کودکان ندارند و غالباً چنین رفتارهائی را به عوامل دیگری نسبت می¬دهند و حتی نسبت به این مشکل باورهای نادرستی دارند. در این مجموعه سعی شده است تا خصوصیات خلقی و رفتاری این دسته از کودکان از ابعاد مختلف مورد برسی قرار گرفته، تحریفهای شناختی والدین، معلمان و تمامی کسانی که با کودکان ADHD سروکار دارند اصلاح شده و در نهایت به زبانی ساده برای آنها بیان گردد. در نهایت راهکارهای مؤثری به منظور سروکار داشتن با این کودکان ارائه شده است. حق تکثیر : آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری