اعدامی ناشناس شماره دوازده

اعدامی ناشناس شماره دوازده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گراسیا مورالس

توضیحات

گراسیا مورالِس از برجسته‌ترین نمایشنامه‌نویسانِ معاصرِ اسپانیا‌ست که به موازات در آموزش و تألیفِ آثارِ تآتری فعالیتی خستگی‌ناپذیر دارد. وی از بنیان‌گذارانِ گروهِ «رِمیِندو تآترو» است و آثارش گر چه عمدتاً با همین گروه به صحنه می‌رود اما در سراسرِ آمریکای لاتین و اروپا، به ویژه فرانسه، به صحنه رفته و شناخته شده است. وی اولین بانویی‌ست که به دریافتِ جایزه‌ی معروفِ برادومین نائل آمد. سوءِ استفاده از قدرت یکی از عمده دستمایه‌ها در آثارِ اوست؛ نظامی که افراد را در مصیبتِ جنگ، بدرفتاری یا دیکتاتوری گرفتار می‌آورد. سیمای زن نیز، به مثابهِ محرکه‌‌‌ای قوی، در آثار او برجسته است. زنانی که با داشتنِ داستان‌هایی نیرومند در پیشبردِ درام نقشی تعیین‌کننده دارند. مکان و زمان در آثار او معمولاً روشن نیست تو گویی این وقایع در هر زمان و مکان قابل شکل‌گیری و تکرارند اعدامیِ ناشناسِ شماره‌ی دوازده یکی از برجسته ترین آثار او و اولین اثرِ وی به زبانِ فارسی‌ست که برای آشنایی دانشجویان جامعه‌ی تئاتر منتشر می‌شود. حق تکثیر: کلیه حقوق اثر متعلق به مترجم آن است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری