آهنگ گرایلی

آهنگ گرایلی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد بهمن بیگی

توضیحات

خاطره ای از زنده یاد استاد بهمن بیگی: (نشریه مقام موسیقایی، اسفند 1382 و فروردین 1383) من پس از فراغت از تحصیل دانشگاهی و گشت و گذاری در ایل، به مسند و مقامی کوچک در بانک ملی تهران دست یافتم، ولی ارقام و اعداد نتوانستند ذوق مختصرم را در کار نویسندگی بخشکانند و کتابچه ای درباره ی آداب و رسوم عشایری انتشار دادم. کتابچه ام را عده ای از نام آوران ادب پسندیدند و با نوشته هایی محبت آمیز در نشریه های معتبر روز، سرم را به آسمان رساندند! انتشار این کتاب سبب شد که من به یکی از محافل ادبی بزرگ آن زمان راه یابم. ستاره ی این محفل ، نویسنده ی معروف ایران صادق هدایت بود. این انجمن غیر رسمی و دوستانه صبح های زمستان در سالن کافه فردوس و عصرهای تابستان در حیاط رستوران کنتینانتال که هر دو در خیابان استامبول بودند تشکیل می شد. گروهی از استادان دانشگاه، نویسندگان شهیر و هنرمندان برجسته ، هر کس به خرج خود دور هم جمع می شدند، چای و قهوه میخوردند و به بحث و گفتگو می پرداختند. گفتگوها شیرین و آموزنده بود و صادق مثل نگینی گران بها در میان چنان حلقه طلایی می درخشید... حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری