آلبر کامو

آلبر کامو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کانر کروز اوبراین

توضیحات

163 صفحه کتاب حاضر یکی ازعناوین مجموعه "پیشروان اندیشه های نو" است که در انگلستان منتشر شده و با استقبال فراوان روبرو گشته بود. هدف اصلی از انتشاراین کتاب ها، ارائه شرح کوتاه و واقعی از نویسندگان مطرح و تاثیرگذار جهان بود. آلبر کامو در الجزایر عرب زبان بدنیا آمد اما به زبان فرانسه و تحت نظام آموزشی و فرهنگی اروپایی تعلیم دید. عامل بزرگ تحول فکری او همین زندگی در شرایط استعماری الجزایر پیش از استقلال و رابطه او با سنت عقلی فرانسه بوده است. "کانر کروز اوبراین" در این کتاب که تحقیقی انتقادی در سیاست و ادبیات است، زندگی و آثار کامو را با حساسیت و استادی بسیار تجزیه و تحلیل نموده است. هدف نویسنده آن است که سیر اندیشه کامو را به شکلی که در آثار و فراز و نشیب زندگی سیاسی وی متجلی شده است، به خوانندگان بشناساند. خوانندگان را با آثار و هنر کامو آشنا کند و تاثیر متقابل میان او و محیط اجتماعی و سیاسی زندگی او را نمایش دهد. کتاب پیش رو که به همت عزت الله فولادوند از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده است، به بخش های بیگانه، طاعون و هبوط تقسیم شده است که همنام با کتابهای شناخته شده کامو و مرتبط با دوران مختلف زندگی اوهستند . حق تکثیر: تهران: خوارزمی‏‫، ۱۳۵۶
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری