کتاب الفبا:داستان های خارجی

کتاب الفبا:داستان های خارجی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

شامل 12 داستان از نویسندگان خارجی که در شماره های گوناگون کتاب الفبا چاپ و در این مجموعه به صورت یک جا گرد آوری شده است. 6 جلد کتاب الفبا به طور کامل در کتابناک موجود است. فهرست داستان ها: آفتاب/واسکون سلوس مایا/ ترجمه کامران فانی برهنگی/چزاره پاوزه/ترجمه هرمز شهدادی پسر نازنین/روالد دال/ترجمه احمد کریمی ماه در آب/یاسوناری کاواباتا/ترجمه توران خدا بنده افسانه بینگو/بلز ساندرار/ترجمه احمد شاملو دختر ومرد حشیشی/آلبرت کوثری/ترجمه سعید حمیدیان سگ کور/ر.ک.نارایان/ترجمه پرویز لشکری چلیک معجزه/برنارد مالامود/ترجمه احمد میرعلایی یک پاسگاه پیشرفت/جوزف کنراد/ترجمه هرمز شهدادی بی ریشه/نیکلای هایتوف/ترجمه محمد قاضی نمی توانم بمیرم/کریشنان چندار/ترجمه پرویز لشکری امی/یوکیو میشیما/ترجمه کامران فانی حق تکثیر: کتاب الفبادر6 شماره بین سالهای 1352تا 1356 چاپ شده است.(انتشارات امیر کبیر)
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری