نامه ای دربارۀ اندیشۀ گرامشی

نامه ای دربارۀ اندیشۀ گرامشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لوئی آلتوسر

توضیحات

توضیح ناشر: دیکلاژ به تازگی ترجمۀ انگلیسی نوشته ای از لوئی آلتوسر در رابطه با اندیشۀ گرامشی را منتشر ساخته است. ترجمه و انتشار این رسالۀ کوتاه لوئی آلتوسر به فارسی در راستای مطالعۀ هر چه عمیقتر و همه جانبه تر اندیشۀ گرامشی انجام میگیرد. متاسفانه ترجمۀ انگلیسی از کیفیت نامطلوبی برخوردار است و با وجود تلاش بسیار، عدم دسترسی به متن اصلی (به زبان ایتالیایی) و همچنین سایر متون مرتبط باعث گردید امکان ویراستاری متن و اضافه ساختن توضیحات تکمیلی به نحوی شایسته فراهم نیاید. ولی علیرغم تمام این موانع و نواقص که لاجرم ترجمۀ فارسی را تحت الشعاع قرار داده است، اهمیت موضوع مطالعۀ اندیشۀ گرامشی از زوایای مختلف، ما را مجاب میسازد تا خوانندگان فارسیزبان را نیز با خود در مطالعۀ این اثر سهیم نماییم. امید است در آینده با میسر شدن دسترسی به متن اصلی یا لااقل ترجمه های مطلوبتر و دقیقتر از آن، نسبت به ویراستاری مجدد این ترجمه اقدام نموده و آن را به نحوی شایسته تر در اختیار خوانندگان قرار دهیم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری