امنیت در فناوری اطلاعات

امنیت در فناوری اطلاعات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

سمینار امنیت در فناوری اطلاعات ارائه دهندگان: نیما مالکی - مرتضی سرگلزائی جوان اطلاعات در سازمانها، موسسات پیشرفته و جوامع علمی شاهرگ حیاتی محسوب میشوند. دستیابی به اطلاعات و عرضه مناسب و سریع آن، همواره مورد توجه سازمانهایی است که اطلاعات در آنها دارای نقش محوری و سرنوشت ساز است. سازمانها و موسسات باید یک زیرساخت مناسب اطلاعاتی برای خود ایجاد کنند و در جهت سازماندهی اطلاعات در سازمان حرکت نمایند. اگر میخواهیم ارائه دهنده اطلاعات در عصر اطلاعات، و نه صرفا مصرف کننده اطلاعات باشیم، باید امکان استفاده از اطلاعات ذیربط را برای متقاضیان محلی و جهانی در سریعترین زمان ممکن فراهم نماییم. نبود نظام مناسب امنیتی، ممکن است پیامدهای منفی و دور از انتظاری را بدنبال داشته باشد. توفیق در ایمن سازی اطلاعات منوط به حفاظت از اطلاعات و نظامهای اطلاعاتی در مقابل حملات است؛ بدین منظور از سرویسهای امنیتی متعددی استفاده میشود. سرویسهای انتخابی باید پتانسیل لازم در خصوص ایجاد یک نظام حفاظتی مناسب، تشخیص به موقع حملات و واکنش سریع را داشته باشند. با خواندن این آموزش نفوذ به شبکه ما بسیار سخت خواهد بود...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری