هنر آموزش

هنر آموزش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گیلربت هایت

توضیحات

کتاب هنر آموزش اثر گیلبرت هایت،از سری کتبی است که بنگاه ترجمه و نشر کتاب،با عنوان «مجموعه معارف عمومی» منتشر کرده است. این مجموعه شامل یک رشته کتب ارزنده در فنون مختلف علوم و معارف به معنی وسیع آن است،که برای تربیت ذهنی افراد و تکمیل اطلاعات آنان سودمند باشد. مولف در مقدمه اثر چنین می نویسد: موضوع این کتاب به هیچ عنوان مطالبی نیست که در مدارس و دانشگاهها می آموزید ! هدفم تنها اثبات این امر که هر مطلبی را می توان «خوب» تعلیم داد. این یک کتاب تعلیم و تربیتی نیست ، بلکه مجموعه ی پیشنهاداتی است علمی در مورد روش تعلیم و تربیت. و اسم این را کتاب را هنر آموزش گذاشتم،چرا که باعتقاد من آموزش و تدریس خود صنعت و هنر است. خلاصه ای از فهرست کتاب شرایط یک معلم خوب روش تدریس روش سقراطی روش تکرار رقابت معلمان برجسته و شاگردان سقراط و افلاطون و ارسطو معلمان دوره رنسانس معلمان قرن 19 و قرن 20 تعلیم در زندگی روزانه روش کمونیست ها در زندان نویسنده ها و هنرمندان و .... حق تکثیر:ت‍ه‍ران‌ : بنگاه ترجمه و نشر کتاب‏‫، ۱۳۵۰.‬
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری