امواج مکانیکی و الکترومغناطیسی

امواج مکانیکی و الکترومغناطیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسفندیار معتمدی

توضیحات

ما ارتعاشهای حاصل از آلات موسیقی را می شنویم، نور و جلوه های زیبای مربوط به آن را می بینیم و گرمای آتش را حس می کنیم. همه ای پدیده ها از یک نظر مشترک اند : انتقال انرژی به صورت حرکت موجی. این کتاب کوششی است برای شناختن مفاهیم کلی امواج که آنها را با عنوان امواج مکانیکی و الکترومغناطیسی مورد بحث قرار داده ایم. مطالب این کتاب مطالبق برنامه فیزیک رشته های علوم تجربی، ریاضی و پیش دانشگاهی تنظیم شده است. ضمناً در فصل آخر کتاب، نور کوانتومی و فیزیک جدید در همین سطح مورد بحث قرار گرفته است. کتاب دارای خلاصه قصل، پرسشهای تشریحی، چهار گزینه ای و تمرین هایی است که دانش آموزان را در درک مطالب درسی و کسب مهارت در آزمونهای دانشگاهی و المپیادهای فیزیک یاری می کند. حق تکثیر: انتشارات فاطمی | چاپ اول ۱۳۷۸
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری