امیلی

امیلی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فریده خردمند

توضیحات

داستان کوتاه راجع به نویسنده:«پس از مهاجرت پدر و مادرش از شیراز در تهران متولد شد. از خاطرات دوران تحصیل می گوید: در دروس ریاضی /تاریخ و جغرافیا / تعلیمات دینی /شیمی و فیزیک نتوانستم استعدادی از خودم نشان دهم پس مانده بود: دستور زبان فارسی و دیکته و انشا و البته نقاشی . می گوید با مکافات ولی بدون پارتی بازی سرانجام دیپلم را گرفتم . چیزی نمانده بود که یه خدمت سربازی فراخوانده شوم که در رشته ی ادبیات نمایشی و نمایشنامه نویسی وارد دانشکده ی هنرهای دراماتیک شدم . تازه داشت نام برشت آلبرکامو سارتر و دیگر نمایشنامه نویسان و فیلسوفان غربی دور سرمان می چرخید که انقلاب شد . سال 65 مادر دو دختر شده بودم . البته پیش از آن در مهرماه سال 57 ازدواج کرده بودم. می گوید: ادامه ی تحصیل در جو آن سال ها بسیار دشوار بود اما حضور در اجتماع را به بهانه ی ادامه ی تحصیل به گوشه ی خانه ماندن ترجیح دادم. سال 73 اولین کتاب کودکش به اسم آرزوی سهره از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد. تا امروز سه کتاب کودک و پنج مجموعه داستان منتشر کرده است . بعد ازمهاجرت به کانادا مجموعه داستان تازه ای آماده چاپ دارد که داستان ها پیرامون موضوع مهاجرت است. امیلی یکی از آن هاست. عضو کانون نویسندگان ایران است و پس از مهاجرت به عضویت اتحادیه ی نویسندگان کانادا هم درآمد. نام برخی از کتاب هایش : بادبادک / پرنده ای هست. . ./ آرامش شبانه/ سیلویا سیلویا/ آب حیات عشق/ فصل گمشده»
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری