آن سوی آفتاب

آن سوی آفتاب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی اکبر جعفری ندوشن

توضیحات

جهان و ایران ، بیشتر امام خمینی (ره) را به عنوان رهبری سیاسی و قاطع می‌شناسد . مردم ، سیاستمداران و صاحب نظران خارجی وقتی با امام (ره) آشنا شدند که ایشان رهبری قیام علیه رژیم شاه را بر عهده داشت . ویژگی‌های رهبری و مبارزاتی معظم له ؛ از ایشان شخصیتی سیاسی ، باهوش ، زیرک ، مقتدر ، پرجاذبه ، فرهمند ، نستوه و قاطع در جهان امروز به نمایش گذاشت و به این ترتیب رهبری سیاسی قاطع امام (ره) بر جنبه‌های زندگی شخصی ایشان غلبه یافت ؛ به گونه‌ای که امروزه نام امام (ره) در دنیا ؛ مفاهیمی چون انقلاب ، نظام سیاسی و مدیریت بحران‌های مختلف را به ذهن انسان متبادر می‌سازد . این خصوصیت در داخل کشور ایران نیز ساری و جاری است . مردم ایران نیز به عینه امام (ره) را رهبر مبارزه‌ای دیدند که موفق شد نظام مستحکم پهلوی را که حامیان بین‌المللی قدرتمندی داشت در اندک مدتی از پای بیندازد و نظامی دینی را جایگزین آن سازد و نظام جمهوری اسلامی را در یک دهه از بحران‌های سهمگین به سلامت عبور دهد و در دنیا صاحب سبکی جدید در زندگی سیاسی شود . برای این که نشان داده شود این شخصیت سیاسی قاطع و مدیر قدرتمند بحران ، دارای زندگی خصوصی آکنده از مهربانی و سادگی است ، مرکز اسناد انقلاب اسلامی گوشه‌هایی از زندگی امام (ره) را با عنوان " آن سوی آفتاب " به سال 1380 برای اولین بار چاپ و منتشر کرد . این اثر مورد اقبال و توجه دانش‌پژوهان واقع شد و با نایاب شدن آن ، هم اکنون برای بار سوم منتشر می‌گردد ، با این امید که بتواند به شناخت هر چه بیشتر نسل جوان از رهبر فقید انقلاب اسلامی کمک نماید . حق تکثیر: در بخش کتاب های الکترونیکی مرکز اسناد انقلاب اسلامی عرضه شده است http://www.irdc.ir/fa/default.aspx
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری