شادی در پوست گردو

شادی در پوست گردو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اندرو متیوس

توضیحات

مترجم : حامد.ق (hahooo) این کتابچه چکیده ی اندیشه ها و آموزه های اندرو متیوس میباشد. متیوس در این کتابچه تمام آنچه را که در کتاب های دیگرش به تفصیل شرح داده را، مختصر، کاربردی و خیلی جذاب بیان کرده است. ویژگی کتاب های متیوس این است که بر خلاف سایر کتاب های موفقیت که معمولا به مخاطب مطالبی بسیار بلندپروازانه و دور از واقعیت عرضه می کنند، زندگی را آنچنان که هست می نمایانند و معمولا نکاتی از زندگی را گوشزد می کنند که بیشتر ما به سادگی و بی خیالی از کنارشان عبور می کنیم. هر صفحه از این کتابچه درسی از درسهای زندگی است و می توانیم هر روز به یکی از این دروس بپردازیم. متن اصلی کتاب هم در کنار ترجمه آمده تا برای دوستانی که مایل به مطالعه ی متن اصلی هستند مفید باشد و هم اینکه در صورت وجود اشکالاتی در ترجمه (که بعید هم نیست) تصحیح گردد. حق تکثیر: آپلود کننده ٬ مترجم اثر می باشد . انتشارات seashell صاحب حق نشر این کتاب می باشد . ترجمه این اثر اولین بار ٬ بصورت آزاد و کاملا رایگان در سایت کتابناک منتشر می شود و با توجه به اینکه این کتاب از سوی انتشارات seashell بصورت رایگان در اینترنت منتشر شده ٬ هرگونه بهره برداری مادی از این اثر اخلاقا غیر مجاز می باشد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری