اندیشه ی برتر: مجموعه کامل ریاضیات

اندیشه ی برتر: مجموعه کامل ریاضیات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی دارائی

توضیحات

کتاب "مجموعه ی کامل ، جامع و ماندگار ریاضیات" کاری عالی از استاد احمد علی دارائی طراح سوالات آزمون های آزمایشی کانون قلم چی و مدرس کلاس کنکور و دبیر دبیرستان تیزهوشان مشهد ، تهران و مدارس برتر ایران است. در این کتاب که با شیوه ای نوین تالیف گردیده است مطالب ریاضیات پایه و دیفرانسیل در قالب درسنامه ها، مثال ها و تست های طبقه بندی (کنکورهای سراسری و آزاد) ارائه شده است. این کتاب در ۱۸ فصل به شرح زیر تالیف گردیده است: فصل اول: اتحادها و دو جمله ای نیوتن فصل دوم: معادلات فصل سوم: قدرمطلق و ویژگی های آن فصل چهارم: جزء صحیح فصل پنجم: تصاعد عددی (تصاعد حسابی) فصل ششم: تصاعد هندسی فصل هفتم: لگاریتم فصل هشتم: مثلثات فصل نهم: بخش پذیری فصل دهم: تابع فصل یازدهم: دستگاه اعداد حقیقی فصل دوازدهم: دنباله فصل سیزدهم: سری فصل چهاردهم: حد فصل پانزدهم: پیوستگی فصل شانزدهم: مجانب فصل هفدهم: مشتق فصل هجدهم: انتگرال حق تکثیر: به رضایت نویسنده در اینترنت قرار گرفته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری