مدیریت خشم: متن دو زبانه

مدیریت خشم: متن دو زبانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مایکل اس.شاپ شایر

توضیحات

. فصل اول آشنایی با روش مدیریت خشم ............................................. 4 فصل دوم پیشامد ها و علائم ................................................................. 11 فصل سوم خشم و طرح های کنترل .................................................... 16 فصل چهارم دایره پرخاشگری ............................................................. 22 فصل پنچم بازسازی شناختی ............................................................... 28 فصل ششم دوره ..................................................................................... 32 فصل هفتم و هشتم سماجت و الگوی برخورد ارادی ..................... 34 فصل نهم و دهم خشم و خانواده ......................................................... 39 فصل یازدهم دوره .................................................................................. 43 فصل دوازدهم پایان دوره آموزشی ...................................................... 45 ضمیمه قدردانی نویسندگان ................................................................. حق تکثیر: با اجازه مترجم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری