انسان موجود ناشناخته

انسان موجود ناشناخته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : الکسیس کارل

توضیحات

این موجود ناشناس یعنی بشر در این دنیای وسیع از کجا آمده... چه میکند و ... کسی که این یادداشت ها را نوشته و تقدیم خوانندگان میکند مرد فیلسوف یا دانشمند روانشناسی نیست ولی نویسنده ی این یادداشت ها قسمتی از عمر خود را در لابراتورها در جستجوی خاصیت موجودات زنده گذرانده و قسمت دیگر آن را صرف مطالعه حالات و کیفیات انسان و شناختن این موجود ناشناس نموده است. در ضمن این مطلعات دقیق سعی و کوشش داشته است که انسان را بطوری که شایسته او است بشناسد و بداند او از کجا آمده و برای چه آمده و ساختمان بدن او از داخل و خارج به چه شکلی صورت حقیقت به خود گرفته است. چیزی را که نوشته حاصل دیده ها و مطالعات و تجربیات چندین ساله او است و آنچه از خصوصیات خلقت انسان بدست آورده در نتیجه ی معاشرتها و برخوردهای مستقیم و دامنه داری است که با هر یک از طبقات داشته و چون در این دوره های طولانی موجباتی پیش آمده توانسته است در رموز زندگی هر دسته از مردم از عالم و دیوانه و جنایتکار و جاهل نفوذ نماید و در احوال کارگران و عمله جات و اداره کنندگان موسسات بزرگ مغزه ها پلیس ها سربازها و پروفسورها معلمین مدارس کشیشها ثروتمندان و مالداران و فقیران را با دقت کامل مطالعه نماید اتفاقات و حوادث دنیا او را در یر راه فلاسفه بزرگ هنرمندان و نوابغ مشهور گذشته و با تطبیق خصوصیات هرکدام نتیجه ای را که ملاحظه میکنید بدست آورده است. حق تکثیر: ‏‫ت‍ه‍ران‌‬‏‫: دن‍ی‍ای‌ ک‍ت‍اب‌‬‏‫‏، ۱۳۸۴.‮‬‬‬‬‏‬
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری