ارابه ی خدایان

ارابه ی خدایان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اریک فون دنیکن

توضیحات

ترجمه متفاوت اساس این کتاب بر پایهٔ این فرضیه‌ است که بسیاری از تکنولوژی‌های تمدن‌های باستانی و ادیان برگرفته از مسافران فضایی هستند که به نام خدایان پذیرفته شده‌اند. به عبارت دیگر، کلمۀ «خدایان» که در کتاب‌های باستانی و تورات آمده، درواقع موجودات فرازمینی هستند که انسان‌های آن دوران به آنها «خدایان» می‌گفتند. در این کتاب، نویسنده به بررسی آثار و نشانه‌های باقی‌مانده از مسافران فضایی در میان آثار تاریخی و باستانی و عهد عتیق می‌پردازد. آیا این قابل قبول است که ما انسانهای قرن بیستم تنها موجودات زنده جهان هستیم؟ و به دلیل آنکه یک نمونه وجود انسان مانند که بکرات دیگر تعلق داشته باشد در موزه های ما وجود ندارد این اصل را بپذیریم؟ این عقیده که زمین ما دراین کیهان پرستاره تنها کره ایست که ... حق تکثیر: انتشارات جاویدان - ۱۳۶۱ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری