قدرتی قویتر

قدرتی قویتر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده : پیتر اکرمن و جک دو وال ترجمه: مرکز مطالعات دفاع استراتژیک بی خشونت آرژانتین و شیلی: مقاومت در برابر سرکوب در کتاب "قدرتی قویتر" پیتر اکرمن، که مرجعی در زمینهٔ‌ مبارزه بی‌خشونت به شمار می‌آید، و جک دو وال، نویسندهٔ کهنه‌کار، به توضیح این نکته می‌پردازند که چگونه در یک سدهٔ گذشته جنبش‌های مردمی از مبارزهٔ بی‌خشونت برای سرنگون کردن دیکتاتوری‌ها، شکست دادن کودتاها و استحکام بخشیدن به حقوق بشر استفاده کرده‌اند. این کتاب به شرح وقایع در برخی از دورترین و بحرانی‌ترین نقاط جهان می‌پردازد و به روشنی توضیح می‌دهد که چگونه شیوه‌ها و ابزار مبارزه بی‌خشونت (مانند عدم همکاری، اعتصاب، بایکوت و نافرمانی مدنی) رژیم‌های استبدادی و بی‌رحم را ناتوان از مهار اهرم‌های قدرت کرده و به زانو در‌می‌آورد. "لهستان: قدرت همبستگی" فصلی از این کتاب است که اکرمن و دووال به جنبش کارگران در لهستان اختصاص داده اند. حق تکثیر: مرکز مطالعات دفاع استراتژیک بی خشونت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری