ارسطو : قدم اول

ارسطو : قدم اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : راپرت وودفین

توضیحات

در این کتاب سعی شده است در قالب تصاویر کارتونی و با اشاره به وضعیت فکری و اجتماعی یونان قدیم، زندگی و آثار "ارسطو "و به ویژه اندیشه‌های وی در حوزه فلسفه، منطق، زیبایی شناسی اخلاق، حکومت و مانند آن، شرح و توصیف شود .گفتنی است ارسطو کودکی یتیم بود که به آتن رفت و در محضر افلاطون به کسب علم مشغول شد .پس از مرگ استاد، وی یکچند در شهرهای مختلف می‌زیست و عاقبت به مقدونیه رفت و تربیت اسکندر مقدونی بدو سپرده شد و در عهد جهانگیری اسکندر نیز همواره با او در ارتباط بود . آثار ارسطو بسیار متنوع و تقریبا شامل جمیع معارف و علوم یونانی (جز ریاضی) است و اصولا مشتمل بر منطقیات، طبیعیات، الهیات و خلقیات است که از آن جمله می‌توان به آثاری چون "فن شعر"، "فن خطابه"، "کتاب اخلاق"، "سیاست "و "مابعدالطبیعه "اشاره کرد . حق تکثیر: نشر شیرازه - ۱۳۸۱ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری