آثار باستانی و تاریخی لرستان - جلد 1

آثار باستانی و تاریخی لرستان - جلد 1

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمید ایزدپناه

توضیحات

ایزدپناه که در سال 1348 اداره فرهنگ و هنر لرستان (فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی کنونی) را تاسیس کرد، در دهه 40 اقدام به تحقیقات گسترده میدانی در ارتباط با آثار باستانی و جاذبه‌های طبیعی لرستان نمود و نتیجه‌ی سال‌ها تحقیقات و یافته‌هایش را در این کتاب منتشر کرد. شاید هر آن‌چه مد نظر علاقه‌مندان در مورد تاریخ لرستان یا آثار تاریخی و باستانی این دیار باشد، در این مجموعه یافت شود. البته طی سالیان اخیر نیز یافته‌های جدید و تکمیلی در این مورد توسط سایر محققان لرستانی به صورت کتاب منتشر شده اما چیزی از ارزش‌های این کتاب نمی‌کاهد. خواندن این کتاب که حاوی عکس‌های بی‌نظیری از نقاط مختلف لرستان و حتی ایلام ظرف یک قرن اخیر است را به لرستان‌شناسان توصیه می‌کنیم. حق تکثیر: آخرین چاپ:ت‍ه‍ران‌، ان‍ج‍م‍ن‌ آث‍ار و م‍ف‍اخ‍ر ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌، ۱۳۷۶
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری