عصای موسی

عصای موسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نعمت الله صالحی نجف آبادی

توضیحات

(درمان بیماری غلّو) استاد صالحى در این کتاب به هشت نفر از ناقدان کتاب «شهید جاوید» پاسخ داده است. ترتیب عناوین جواب نقدها چنین است: 1ـ پاسخ به آیت‏ اللّه‏ سیّدابوالحسن رفیعى قزوینى. 2ـ پاسخ به استاد علاّمه سیّدمحمّد حسین طباطبایى. 3ـ پاسخ به آیت‏ اللّه‏ آقاى زاهدى قمى. 4ـ پاسخ به آقایان: آیت‏ اللّه‏ محمّد فاضل و شهاب‏ الدّین اشراقى. 5 ـ پاسخ به حجّه‏ الاسلام سیّد احمد فهرى زنجانی. 6 ـ پاسخ به حجّه‏ الاسلام محمّدمهدى مرتضوى. 7 ـ پاسخ به حجّه‏ الاسلام رضا استادى. 8 ـ پاسخ به آیت‏ اللّه‏ حاج شیخ لطف‏ اللّه‏ صافى گلپایگانى. این کتاب، پیش از سال 1352 با نام مستعار نویسنده یعنى «عبداللّه‏ مظلوم» چاپ شد امّا پیش از صحافى، عوامل ساواک، فرم‏ هاى چاپ شده آن را با قدرت اسلحه ساواک از چاپخانه خارج و آن را خمیر کردند. سرانجام، در سال 1380 در تیراژ 5000 جلد از سوى انتشارات «امید فردا» در تهران انتشار یافت و مورد استقبال اهل مطالعه واقع شد. در این کتاب ثابت شده است که پیغمبر و امام علیهماالسلام از غیب همان قدر مى ‏دانند که خدا آگاهشان کرده است نه بیش ‏از آن. حق تکثیر: نسخه الکترونیکی کتاب در وبسایت رسمی استاد به نشانی زیر موجود میباشد http://www.nsalehi.com/%D8%B9%D8%B5%D8%A...BA%D9%84%D9%88/
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری