اشارات ایمانیه

اشارات ایمانیه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدتقی آقا نجفی اصفهانی

توضیحات

تحقیق و تصحیح: مهدی رضوی کتاب حاضر که به دو زبان فارسی و عربی و در قالب نظم و نثر نگاشته شده، حاوی 99 «اشاره» و یک «نور» است. در هریک از فصل‌های صدگانه، به مباحثی عرفانی چون: توحید، ولایت، کیفیت سیر و سلوک، شرایط سالک، بایدها و نبایدهای طریق عرفان و... پرداخته شده و نیز تعدادی از این اشارت به بیان مکاشفات و مشهودات عرفانی نگارنده (شیخ محمدتقی‌آقا، نجفی اصفهانی) اختصاص یافته است. نگارنده مطالب این کتاب را از سیزده کتاب عرفانی استخراج نموده است. ضمن آن که بخش درخور توجهی از کتاب، به اشعار عرفانی مولف اختصاص یافته که در قالب‌هایی چون: قصیده، مثنوی، رباعی و... به مخاطبان عرضه شده است. حق تکثیر: تهران، موسسه ی مطالعات اسلامی دانشگاه تهران، دانشگاه مک گیل، 1388 انتشار نسخه ی دیجیتال توسط دانشگاه مک گیل ( مونترال - کانادا )
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری