آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیوتر

آشنایی مقدماتی با سخت افزار کامپیوتر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: رضا بهرامی راد – سعید سالاری – مهدی میرزاجانی یکی از مهمترین توانایی هر کاربر کامپیوتر، آشنایی با سخت افزار و نرم افزار و نیز توانایی رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر می باشد. یکی از مشکلات اصلی کاربران کامپیوتر، حتی دانشجویان مهندسی کامپیوتر عدم آشنایی کامل با سخت افزار و نحوه عملکرد یک سیستم کامپیوتری است. به همین خاطر اکثر کاربران کامپیوتر برای حل مشکلات کامپیوتری دچار سردرگمی میشوند و قادر به حل آن نیستند. کتابی که در حال حاضر مطالعه میکنید حاصل چندین سال تحصیل در زمینه مهندسی کامپیوتر و کار در حوزه کامپیوتر است. در جمع آوری و گردآوری مطالب سعی شده است که مطالب با زبان دقیق و جزئیات کامل بیان شود تا خواننده از خواندن مطالب لذت ببرد و بتواند بیشترین بهره را ببرد. در هر فصل بخش های مختلف با تصاویر مرتبط با آن آورده شده است تا خواننده به طور کامل با آنها آشنا شود و بتواند در محیط واقعی سخت افزار مربوطه را شناسائی کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری