ایران خانم، تارت میوه مخلوط

ایران خانم، تارت میوه مخلوط

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پری ناز ظلی

توضیحات

رمان طنزتلخ پیش رو رمانی انتقادی و اجتماعی است، که ناشران مختلف خواندند و پسندیدند و در پیچ و خم دست به دست کردن دو سال سپری شد و بالاخره ناشری با اصرار دوسال دیگر نویسنده را بلاتکلیف نگاه داشت و دست آخر نویسنده از همه جا خسته و آزرده ، (بیشتر از خیل ناشران و فعالان حوزه کتاب و سیاست های آنان که کتاب خوب را روی هوا می برند و در حسرت چاپ سالیان سال نگاه می دارند) تصمیم گرفت این رمان را در این سایت محترم و خوب در دسترس عموم قرار دهد. مطالعه شما و میزان جلب نظرتان باعث خرسندی نویسنده خواهد بود. قابل ذکر است که نویسنده این کتاب نواده محسن میرزا ظلی دانشمند و شاعر فرهیخته زمانه خویش است. خلاصه داستان: دختری به نام ایران روایتگر اتفاقات زندگی روزمره خود در شهر تهران است. روایاتی پر از طنز تلخ و آشنا. حق تکثیر: حق انتشار و مالکیت حقوقی این اثر با نویسنده است و بنده به عنوان نویسنده حق مطالعه عمومی را به تمام فارسی زبانان از طریق این سایت واگذار می نمایم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری