اصول اعتقادات انسان و مبانی نو اندیشی دینی

اصول اعتقادات انسان و مبانی نو اندیشی دینی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آداک ملکی

توضیحات

در این کتاب درباره خدا و روشهای اثبات و مشکلات استدلالها ، اخلاق و دین با نگاه روشنفکری دینی صحبت شده است.در مقدمه کتاب اوردم: "از نظر من ، اصول اعتقادات یعنی آنچه که برای انسانی مهم است و تغییر در آن میتواند به تغییر در زندگی فرد بینجامد. بعضی از مسایل هم هیچگاه برایم اهمیت نداشته ؛ مثلا اینکه شب اول قبر چه اتفاقی برای انسان می افتد و یا اگر قیامتی است ، کیفیت آن چگونه است و کدام فرشته بر صور میدمد و... . این گونه مسایل فقط حس کنجکاوی انسان را ارضا میکن ؛در حالیکه هیچ گونه تاثیری در زندگی وی ندارد. دو چیز میتواند نگاه انسانها به زندگی را تغییر دهد ؛ اول نگرشی است که را جع به وجود خدا ، جاودانه بودنشان یا مادی بودنشان دارد و دوم نگرشیست که راجع به اخلاق دارند ؛اینکه چه چیز درست است و چه چیزی غلط و دلیلش چیست. در کتاب حاضر به صورت خلاصه اما مفید ، سعی شده است به این مسایل پرداخته شود و اصول اعتقادات انسانی یا همان اصول زندگیش با نگاهی عقلانی مورد بررسی قرار بگیرد. کتاب چندبار مورد ارزیابی قرار گرفت و حجم ان به یک سوم کاهش یافت. امیدوارم نظرات و انتقادات خود را با من در میان بگذارید" حق تکثیر: نویسنده تعداد صفحات: 177
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری