اصول برگزاری آزمون های کتبی و الکترونیک

اصول برگزاری آزمون های کتبی و الکترونیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آناهیتا صالح

توضیحات

مطالب مطرح شده در این اثر را می توان به دو بخش تفکیک کرد: بخش آزمون های کتبی یا مداد-کاغذی و بخش آزمون های الکترونیک. مولف در توصیف مطالب کتاب کوشیده است تجارب مفید خود را در زمینه برگزاری آزمون های تخصصی، عمومی و روان شناختی به بیانی ساده و جامع بیان کند. ویژگی های عمده این اثر را می توان به طور خلاصه به صورت زیر فهرست کرد: ارایه روش ها و فنون اجرایی در برگزاری آزمون ها اصول طراحی شرایط محیطی مناسب آزمون شرایط مورد نیاز مراقبان و آزمونگران اجرای دستورالعمل های آزمون کتاب حاضر با توجه به ویژگی هایی که بر شمرده شد و به تفصیل در متن کتاب به آن ها اشاره شده است، برای کارشناسان و متخصصان آموزش و گزینش سازمان ها و شرکت ها، مجریان برگزاری آزمون در مدارس، دانشگاه ها، مراکز آموزشی، متخصصان روان سنجی و تمامی افرادی که به نوعی با آزمون سر و کار دارند، سودمند است. حق تکثیر: مالکیت اثر در اختیار مدیر عامل شرکت سنجش ساز و کار آرامیس دکتر آناهیتا صالح (مولف) اثر است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری