اصول مدیریت اسلامی ، سیره نظری و عملی حضرت امام علی علیه السلام

اصول مدیریت اسلامی ، سیره نظری و عملی حضرت امام علی علیه السلام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

گروه نویسندگان مدیریت به عنوان مسئولیتی کلیدی و عملی حساس و ضروری همانند همه اعمال مطلق نیست. بدین معنا که برای پیشرفت کارها و تثبیت موقعیت‌ها بتوان هر کار ضد انسانی و ضد اخلاقی را انجام داد. هرگز! بلکه مدیریت چارچوب‌ها و معیارهایی دارد که مدیر باید مدیریت خویش را در محدوده این معیارها اعمال کند. به عبارت دیگر، اصولی کلی ناظر حاکم بر مدیریت هستند که هرگاه آن اصول خدشه‌دار شود و آن چارچوب‌ها بشکند مدیر از مدار مدیریت خارج گشته است. این پژوهشنامه یه کوشش آقایان دکتر هاشم نیکومرام،دکترجعفر رحمانی و دکتر اسماعیل کاوسی در دوازده فصل تالیف گردیده است.وظایف مدیران،وظایف اصلی دولت و حکومت،اهدف حکومت،خط مشی کلی حکومت،نظم و امنیت،مدیریت زمان،مساله قدرت و رمز شکست و موفقیت مدیران از جمله فصول این پژوهشنامه را تشکیل می دهند. حق تکثیر: در سایت مرکز تحقیقات استراتژیک به نشانی زیر در دسترس عموم قرار دارد: http://www.csr.ir/center.aspx?lng=fa
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری