Atlas of Ancient Worlds - vol.2

Atlas of Ancient Worlds - vol.2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Peter Chrisp

توضیحات

تصور کنید که در زمانی زندگی می کردید که مردم مالیات خود را با شکلات می پرداختند (آزتکها)، در آن دانش آموزان تکالیف خود را بجای کاغذ بر روی لوح های گلی می نوشتند (سومری ها و ایلامی ها)، و یا جایی که اگر شما روی سایه فرمانده پا می گذاشتید کشته می شدید (پلینزی). اینها تنها چند از نمونه از تمدنهای باستانی است که در این مجموعه زیبای اطلس جهان باستان آمده است. اطلس جهان باستان به شش بخش جغرافیایی تقسیم شده و از خاورمیانه و تمدن سومر و آشور آغاز، سپس به ایران می پردازد و پس از آن با تمرکز بر آفریقا، به اهرام مصر و کاخ های آن دوره در امتداد رودخانه نیل می پردازد. بخش سوم در اروپا از دوران قهرمانان یونانی و به قدرت رسیدن نظامی امپراتوری روم شروع و دیگر فرهنگها مثل گلها و سلتیها می رسد. بخش بعدی آسیا از جمله هند، تمدنهای درخشان چین، و ژاپن و سفرهای بخش پنجم به پادشاهی رنگارنگ آزتک و مایا، امپراطوری اینکا، و ساکنان صخره های شمال امریکا است. در نهایت، بخش اقیانوسیه به دریانوردان اهل جزایر پلینزی، جنگهای ملئوری و مردم بومی استرالیا می پردازد. کتاب در دو بخش قابل دنلود است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری