اولین ها در ایران

اولین ها در ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

اولین تاتر عمومی...اولین اثر مهم سیاسی درباره سیاست....اولین ملکه ایران که به اروپا مسافرت کرد....اولین کسی که خط فارسی را برنهاد...اولین فیلم ناطق ایرانی تولید ایران...اولین تالار نمایشی....اولین نویسنده داستانهای پلیسی-جنایی در ایران....اولین سینماهای تهران....ورود اولین دوربین فیلم برداری در ایران... اولین فرهنگسرا....اولین ایستگاه تلویزیونی...پرواز اولین بالن در ایران....اولین آثار ترجمه شده نویسندگان معروف جهان در ایران،...اولین سفرنامه یک ایرانی در عصر اخیر درباره اروپا،.... اولین اثر سینمایی با مضمون جنگ تاریخی،.... اولین اثرپرداز مسج نویس،.... اولین تلاش در راه تدوین تاریخ عمومی جهان در ایران،.... اولین رمان سیاسی در ایران، اولین داستانهای کوتاه فارسی در ایران، اولین رمان اجتماعی، اولین رمان ایرانی، اولین رمان تاریخی ایران، اولین زنی که به زبان فارسی شعر گفته است، اولین سالنامه در ایران، اولین سرود رسمی ایران، اولین سکه در ایران، اولین فرستنده رادیویی در ایران، اولین فیلم جنگی سینمایی ایران پس از شروع جنگ تحمیلی عراق، اولین فیلم صامت ایرانی، اولین کالسکه، اولین کتاب در تاریخ سلسله قاجاریه، اولین کتاب در تصوف به زبان فارسی، اولین کتابی که از زبانهای اروپایی به فارسی ترجمه شد، اولین کسی که خط تواما(دوطرفه( را ابداع کرد، اولین کسی که خط شکسته نستعلیق را مرسوم کرد،اولین کسی که خط نسخ را ابداع کرد، اولین مجموعه تلویزیونی در ایران، اولین مرکز شهرستانی تلویزیونی در ایران، اولین منتقد اجتماعی در ادبیات فارسی، اولین نمایشنامه نویس فارسی، اولین هنرمند شناخته شده ایرانی و ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری