مجله کسب و کار هاروارد - آوریل 2015 : ابداع دوباره ی رتبه بندی عملکرد

مجله کسب و کار هاروارد - آوریل 2015 : ابداع دوباره ی رتبه بندی عملکرد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مجله کسب‌وکار هاروارد، یک ماهنامه معتبر و مرجع در زمینه مدیریت و کسب‌وکار است که توسط دانشکده کسب‌وکار هاروارد منتشر می‌شود. خوشبختانه این مجله معتبر در ایران توسط نشر نوین به فارسی ترجمه شده و به صورت رایگان عرضه می‌شود. محتوا: 14 - سنجش سود شخصیت؛ مدیرعاملان دارای اصول اخلاقی محکم، نتایج مالی بهتری دارند 18- از تحقیق خود دفاع کنید؛ کیسه‌های قابل بازیافت باعث می‌شود افراد، بیشتر هله هوله بخرند! 21 - چگونه انجامش دادم؛ انجام دادن کار درست، حتی زمانی که به ضرر کسب‌وکار است! 20 - طنزاستراتژیک 26 - ایده شگفت؛ ابداع دوباره مدیریت عملکرد. چگونه یک شرکت، سیستمی طراحی می‌کند که باعث ارتقاء عملکرد آینده می‌شود 35 - روشنگری:الهام‌بخش نیروهای فروش خود باشید! 36 - چطور واقعا در فروشندگان انگیزه ایجاد کنیم؛ چالش‌های جدید در مورد بهترین روش پرداخت پاداش به نیروهای فروش 44 – با ارزش‌ترین فروشنده شما کیست؟ پیش‌بینی عملکرد و تطابق آموزش‌ها و مشوق‌ها بر اساس آن 52 - روش درست برای استفاده از پاداش 59 – فراتررفتن از «پول را به من نشان بده!» 64 - درس‌های رهبری از کسب‌وکارهای خانوادگی موفق 72 – کارآفرینی؛ چگونه پلتفرم آنلاین خود را راه‌اندازی کنیم 82 - مدیریت بر خود؛ مدیرعاملان هم نیاز به مربی دارند! 87 - مطالعه موردی؛ آیا سیاست کار در خانه (دورکاری) می‌تواند به روحیه کاری آسیب بزند؟! 92 – ترکیب؛ این تصویرِ مغز شما در مقابل چیزهای جالب و خوشایند است! 94 - خلاصه مدیریتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری