آیا آن زن را دیده ای؟

آیا آن زن را دیده ای؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

کارزار جھانی مبارزه علیه خشونت در برابر زنان از جانب نھاد ھای بین المللی از جمله سازمان ( ملل و عفو بی الملل )در ھشتم مارچ 2004 Amnesty International رسماً آغاز شد و قرار شد که دو سال ادامه یابد. بدین مناسبت کتابی با عنوان " آیا او را دیده اید؟ از طرف امنیستی انترنیشنل ( بخش ھلند ) به قلم دو نویسیندهIngrid و Daan Bronkhorst " انتشار یافته است که پیشگفتار آن، توسط خانم ایرینه خان (Irene Khan ) دبیر کل سازمان عفو بین الملل نگارش یافته است. خانم ایرینه خان نخستین زنی است که به سمت دبیر کل سازمان عفو بین الملل برگزیده شده است. خشونت در برابر زنان براساس پژوھش ھای که در حوزه جامعه شناسی صورت گرفته، پدیده ای است جھانگیر که در میان ھمه لایه ھای اجتماعی دیده میشود و بر پایه سند چھارمین کنفرانس حقوق بشردر وین ( 1997 ) " خشونت جسم و روان زنان را می آزارد و آزادی آنھا را تهدید میکند و مردان در اعمال خشونت نقش اصلی را دارند ". درست به ھمین دلیل است که سازمان ھای بین المللی سال ھای 2004 و 2005 را برای مبارزه علیه خشونت در برابر زنان اختصاص دادند حق تکثیر: انتشارات سازمان عفو بین الملل و کشور هلند
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری