ایران و سده بیستم

ایران و سده بیستم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

ایران و سده بیستم محمود گودرزی واشنگتن روزنامه شهروند/ شماره 676 / کانادا .......... کشتن اندیشمندی بزرگ اگر من در اینجا دنبال کردن چگونگی دولت قوام را رها میکنم و به رخداد شوم و تلخی که در بیستم اسفند ماه 1924 در کاخ دادگستری تهران پیش آمد، میپردازم به خاطر آن است که این رخداد یک نقطه عطف تاریخی در کشور ماست. امروزه جهان درباره "ترور" به گفتگو درآمده است. در دورانی کمابیش کوتاه پاره ای از گروههای سیاسی چپگرا "ترور" را نیز وسیله ای در مبارزه میپنداشتند. اما بسیار زود به این حقیقت دست یافتند که تا آمادگی ذهنی و عینی توده ای برای دگرگونی بنیادین جامعه آماده نشده باشد، این گونه تلاشها سر بر دیوار کوفتن است. چنین است که امروزه دیگر "ترور" برای گروههای سیاسی باورمند به جنبش مردمی جایی ندارد. ... حق تکثیر: انتشار این کتاب آزاد است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری