از پنجره تاج محل: سه زبانه

از پنجره تاج محل: سه زبانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پرادیپ اوماشانکار

توضیحات

محمود کیانوش، شاعر، داستان نویس، و منتقد ادبی معاصر، در یادداشت کوتاهی که برای انتشار مجموعۀ شعرهای «از پنجرۀ تاج محل» و ترجمۀ انگلیسی و عربی آنها در سایت «کتابناک» نوشته است، می گوید: «شعرهای این کتاب برای آنکه بتواند ترجمه ای روان و آهنگین از زبانهای بیگانه باشد، در وزنهای عروضی و در قالبهای کلاسیک یا جدیدِ معمول در دهه های 1320 تا 1350 و با کاربرد قافیه گفته نشده است. در بعضی از آنها هم حرفهایی آمده است که در سال 1350 که سال انتشار آنهاست، نمی توانست بر زبانِ یک شاعر ایرانی رفته باشد و اجازۀ انتشار پیداکند. امّا به یاری اسمهای مستعار شاعری از «هند» و شاعر دیگری از «آمریکای لاتین» اجازه انتشار یافت و آسمان به زمین نیامد. توضیح بیشتر را در مقدّمه های فارسی، انگلیسی، و عربی شعرها بخوانید. حق تکثیر: مجموعه حاضر با اجازه مترجم محترم در سایت گذاشته شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری