از زهدان مادرم تا تمثیلات

از زهدان مادرم تا تمثیلات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رباب محب

توضیحات

رباب محب پانزدهم مهر ماه ١٣٣۲خورشیدی برابر با هفتم اکتبر۱۹۵۳ در شهر اهواز متولد شد. رباب محب فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی از دانشگاه تهران، پداگوژیک از دانشگاه و ِِکخو واقع در سوئد و فوق لیسانس پداگوژیک از دانشگاه تربیت معلم استکهلم است. محب از سال ۱۹۹۲ ساکن کشورسوئد می باشد. اوهم اکنون در مدارس شهر استکهلم به شغل آموزگاری و گفتار درمانی و تحقیق در زمینه متد ها و شیوه های پداگوژیک مشغول است. رساله «میم مثل میم ِ مک دونالد» عنوان یکی ازتنایج تحقیقات او به زبان سوئدی است. در این مقاله او به زبان آموزی نوآموزان و عوامل تأثیرگذار پرداخته است. رباب محب سرودن شعر را از سنین نوباوگی شروع کرد. اما با چاپ مجموعه داستان «با دستهای پر به خانه برمی گردیم» که در سال ۱۳۵۷ توسط انتشارات نگاه به چاپ رسید، پای به جهان نویسندگی گذاشت و در سال ١٩٩۲ با چاپ اولین دفتر شعرش «بهار در چشم توست»، سرودن و انتشار شعر را فعالانه دنبال می کند. حق تکثیر: استکهلم نشر دریا ۱۳۸۶
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری