آزادترین مرد جهان

آزادترین مرد جهان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : راشد جعفرپور

توضیحات

هرچه می‌گذرد، با نگاهی قدری تیزبین، می‌شود برکات انقلاب اسلامی را در گوشه و کنار دنیا مشاهده نمود و شمیم مست‌کننده‌ی شکوفه‌های درخت پرباری را که امام خمینی(ره) غرس نمودند، در فضا احساس کرد. بی‌تردید، ظهور حزب‌الله را در لبنان، که منشأ خدمات نظامی، بهداشتی و رفاهی، آموزشی و فرهنگی فراوان در لبنان و به‌ویژه منطقه‌ی شیعه‌نشین آن (جنوب لبنان) بوده است، باید به نام موسای زمان و رهبر کبیر انقلاب اسلامی نوشت و نوگلان رسته از این شکوفه‌های بهاری چون سیدحسن نصرالله، عماد مغنیه و... را جهان اسلام و جهان عرب مدیون دم مسیحایی آن بزرگ‌مرد است؛ ظهور این شکوفه‌ها نشانگری آشکار است از بهار انقلاب اسلامی در ظلمتکده‌ی جهان مدرن. اثر پیش رو، روایتی است از زندگی و زمانه و خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (دامت توفیقاته) دبیر کل فعلی حزب‌الله لبنان که با نثری روان و محتوایی جامع، تحت عنوان «دانستنی‌های انقلاب اسلامی» به جوانان ایران اسلامی تقدیم می‌گردد. حق تکثیر: در بخش کتاب های الکترونیکی مرکز اسناد انقلاب اسلامی عرضه شده است http://www.irdc.ir/fa/default.aspx
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری