باب بگشا (دفتر نخست)

باب بگشا (دفتر نخست)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هدی صابر

توضیحات

. مجموعه مباحث باب بگشا مشتمل بر ۷۰ نشست است که از سال ۱۳۸۷ در حسینیه‌ی ارشاد آغاز شده و در تابستان ۱۳۸۹ نیمه‌تمام باقی ماند. نخستین مجلد از این مجموعه مجموعه‌ی مباحث طرح‌شده توسط شهید هدی صابر و مشارکت‌کنندگان در چهارده نشست نخست «باب بگشا» در حسینیه‌ی ارشاد می‌باشد که از شهریور ۱۳۸۷ تا دی‌ماه همان سال را در بر می‌گیرد و مشتمل بر مباحث اولیه‌ی «باب بگشا» تحت عنوان «پیشاتبیین» می‌باشد. عناوین این چهارده نشست به ترتیب عبارتند از: «آغازگاه»، «خدا در وضع موجود»، «چگونگی مواجهه با بحران»، «متدولوژی خروج از بحران»، «متدولوژی ما برای خروج از بحران»، «فاز صفر ما چیست؟»، «به استقبال تبیین»، «تبیین ما: رابطه میان دو مبنا؛ ابراهیم، نماینده‌ی ما» (۶ نشست)، «من جاودان (دکتر محمدی گرگانی)». دو مساله‌ی محوری‌ای که در این چهارده نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفته، یکی بحران ارتباط با هستی در جامعه‌ی ایران و دیگری ارائه‌ی روشی برای خروج از این بحران می‌باشد. حق تکثیر: انتشار این اثر بلامانع است. علاقه مندان می توانند آثار مرحوم هدی صابر را از درگاه رسمی http://www.hodasaber.com نیز دریافت کنند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری