باد،باد خرداد

باد،باد خرداد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جواد پویان

توضیحات

جواد صیقلی با نام مستعار جواد پویان متولد 1335. ساکن تهران، متاهل، دارای یک فرزند. مهندس برق ودرکنار حرفه اش به نوشتن تا جایی که اوضاع واحوال اجازه دهد. کار نوشتن را با کلاسهای قصه نویسی در آتلیه کسری و در خدمت مرحوم گلشیری شروع کرد. بسیاری از دوستان آن دوره آقای آبکناریان ، محمد تقوی ، حسین سناپور ، مهکامه رحیم زاده ، حمید نجفی ، انوشه منادی وچند تن دیگر.. به هزار ویک دلیل از آن زمان تاکنون نتوانسته بصورت حرفه ای به کار نوشتن بپردازد ماحصل کارش بیست ویک قصه کوتاه است که یکی از آنها در ویژه نامه داستان مجله آدینه چاپ شده یک داستان دیگر برنده چهارمین دوره ادبی هدایت بقیه هم چون مجوز چاپ نگرفته اند و در سایتش منتشر است. از متن داستان:« اگر این سه روز در اواخر خرداد تعطیل می‌شد، وقتی که امتحانات بچه ها تمام شده بود و مدرسه‌ها تعطیل بودند، شهرک ساحلی از جمعیت موج می‌زد . روزها ماشینهای شیک گران قیمت با رنگهای متالیک و برق آفتاب روی سپرهایشان در دو سه خیابان اصلی و بولوار شهرک بالا و پایین می رفتند و شبها آدمها با شیکترین و خوش دوخت‌ترین لباس، از معروف ترین مارکها و پوستهای سفید و شاداب زیر آلاچیق‌هایی که کنار ساحل ساخته بودند با قهوه و شکلات خارجی و پیتزا و جوجه‌‌کباب پذیرایی می‌شدند. اما حالا اوایل خرداد بود و یک تعطیلی رسمی در چهارشنبه، سه روز را تعطیل کرده بود...»
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری