باغ اسرارآمیز

باغ اسرارآمیز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرانسیس هاجسن برنت

توضیحات

باغ اسرارآمیز یا باغ سری (به انگلیسی: The Secret Garden) کتابی است نوشتهٔ نویسنده زن زادهٔ منچستر انگلستان، فرانسس هاجسون برنت. این کتاب اولین بار در سال ۱۹۱۰ به چاپ رسید؛ ولی نسخهٔ معروف آن با تجدید چاپ در سال ۱۹۹۳ به چاپ رسید. داستان نزد کودکان بسیار محبوب شد؛ زیرا موضوع اصلی داستان باغی اسرارآمیز است که سه کودک آن را کشف کرده‌اند و بزرگ‌ترها از آن بی‌خبرند. دوشیزه «مری لنوکس» کوچک، دختری است بداخلاق و پرخاشگر. وقتی در هند پدر و مادر خود را از دست می‌دهد، به انگلستان برگردانده می‌شود تا با عموی خود در خانه‌ای بزرگ، ساکت، و قدیمی زندگی کند. در طول روز کاری برای انجام دادن به جز پرسه زدن در باغ‌ها پیدا نمی‌شود؛ و البته دیدن سینه سرخی که بر فراز دیوارهای باغ اسرارآمیز پرواز می‌کند؛ باغی که ده سال است که در آن قفل شده‌است و کلید همچنان مفقود است. حق تکثیر: همگامان چاپ، 1379
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری