باهوش بار آوردن کودکان به زبان آدمیزاد

باهوش بار آوردن کودکان به زبان آدمیزاد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مارلن ترگ بریل

توضیحات

شاید شما هم این حقیقت را بدانید: تربیت کودکان در حال حاضر دشوارتر از هر زمان دیگری شده است. کودکان شما حق انتخاب‌های زیادی دارند، تکنولوژی‌های جدید و نیروهای خارجی ــ مانند رسانه‌ها ــ که از زمان نوزادی آنها را بمباران کرده و برای کسب توجه آنها با شما رقابت می‌کنند. در چنین دنیای پرسرعت و پررقابتی، مجبورید اولویت‌های پدرومادریتان را خیلی زود مشخص کنید. باهوش بارآوردن کودکان به زبان آدمیزاد، به شما کمک می‌کند تا کودکان‌تان را تشویق به بلندپروازی و دستیابی به موفقیت در مدرسه، در میان دوستان یا در اجتماع کنید. در این کتاب، پیشنهادهایی برای فرونشاندن نگرانیتان درمورد بچه‌ها، خاموش کردن خشم‌تان و درعین حال تربیت فرزندانی باهوش و راضی، می‌یابید. این کتاب کمک میکند نقش پدرومادر را به خوبی انجام دهید. تربیت کودکان باهوش مستلزم فداکاری و کوشش پیوسته است، اما زیاد دغدغه نداشته باشید که بهترین والدین باشید، وگرنه نمیتوانید از طی این مسیر در کنار فرزندتان لذت ببرید. برای موفقیت فرزندتان، تفریح کردن به اندازه ی دیگر فعالیتهای مطرح شده در این کتاب اهمیت دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری