بخت گشایی با وقت قبلی!

بخت گشایی با وقت قبلی!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعید ربیعی

توضیحات

این کتاب مجموعه رباعیات سعید ربیعی می باشد که در سال 1389 از سوی انتشارات "فصل پنجم" روانه ی بازار گردید و در همان سال با استقبال گسترده علاقمندان ادبیات مواجه شد و چاپ اول آن تمام شد. رباعی های این کتاب که با زبانی امروزی و طنزی گزنده به مسائل و دغدغه های بشر امروزی می پردازد در دو فصل دسته بندی شده اند که فصل اول شامل رباعیاتی است که بار طنز آنها بیشتر است و فصل دوم رباعیاتی را دربرمیگیرد که با نگاهی تلخ تر - و شاید جدی تر - به دنیا می نگرد. عمده موضوعات مطرح شده در این کتاب عشق و ناکامی ، مادی گرایی و زندگی ماشینی و ... میباشد: خوشحال شو: عاشق ِ شما هستم من ! هر چند که از شـما جــُــدا هستم من ! من عاشق ِ هر کسی شدم شوهر کرد؛ می بینی عجب بخت گشا هستم من ؟! حق تکثیر: اینجانب سعید ربیعی مالک و مولف اثر میباشم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری