برادری

برادری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلام حیدر یگانه

توضیحات

. مجموعه چند داستان از پشت جلد : در سال 1332 ش در غور افغانستان به دنیا آمدم. درسال 1356 ش تحصیل را در رشته " دری ـ انگلیسی" درالمعلمین هرات ودرسال 1994 م تحصیل ربان وادبیات را در دانشگاه صوفیه به درجه ماستری به پایان رساندم ودر کرسی زبان وادبیات فارسی این دانشگاه به تدریش پرداختم. نخستین قصه را برای کودکان در دهه 60 نوشتم وبه تشویق محترم گل احمد نظری آریانا و محترم عبدالغفور پویا فاریابی در مجله عرفان ـ ماهنامه وزارت تعلیم و تربیه چاپ نمودم. انجمن قلم نویسندگان افغانستان در سال 1364 ش دفتر" برادری " از فصه های مرا انتشار داد و طی سالهای بعدی، شماری از قصه های که برای کودکان نوشتم در افغانستان و انتشارات برون مرزی به چاپ رسیدند. امسال امکان چاپ قصه "چوچه هفتم" میسر گردید ودر حال حاضر، دفاتر دیگر قصه نیز آماده چاپ می باشد. چاپ دوم برادری را ضروری دانستم و اینک با اندک اصلاحات واز جمله تغییر عنوان قصه " غوث ، کتاب و شیطان"به " ایمان، کتاب وشیطان " ارایه میگردید. غلام حیدر یگانه صوفیه 2009 م حق تکثیر: چاپ اول: افغانستان، کابل ۱۳۶۴ چاپ دوم: نشر آوانگرد صوفیه ، سال 2009
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری