بررسی مسائل جنسی انسان (دفتر سوم)

بررسی مسائل جنسی انسان (دفتر سوم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسندگان: دکتر جرالد اس. گرینبرگ (استاد دانشگاه مریلند آمریکا)، دکتر کلاینت ای. بوروس (استاد ممتاز آموزش بهداشت و سلامت در دانشگاه آلاباما واقع در شهر بیرمنگام آمریکا)، سارا سی. کُنکلین (دانش‌یار و مدیر بخش بهداشت عمومی و آموزش بهداشت و سلامت در دانشگاه ایلی‌نویز شمالی). ویراست سوم نسخه انگلیسی: 2007 درباره‌ی این دفتر: اثری که پیش رو دارید سومین دفتر از مجموعه‌ای تحت عنوان «بررسی مسائل جنسی انسان» است. رئوس مطالب این دفتر عبارتند از: 1- تشریح کامل دستگاه جنسی مردان (اندام‌های داخلی و خارجی) 2- ختنه و مباحث مربوط به آن 3- هورمون‌های جنسی در مردان 4- سرطان پستان در مردان 5- مراقبت از غدد پروستات در مردان 6- سرطان بیضه 7- مراقبت از آلت جنسی لینک دانلود دفتر دوم (آناتومی و فیزیولوژی جنسی زنان): http://ketabnak.com/comment.php?dlid=26771 لینک دانلود دفتر اول (آشنایی با مسائل جنسی انسان): http://ketabnak.com/comment.php?dlid=24096 حق تکثیر : این کتاب تحت مجوز «گنو» بوده و مترجم هر گونه استفاده غیر انحصاری از آن را آزاد دانسته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری