بازگشت چوپان دروغگو

بازگشت چوپان دروغگو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محمد امین موسوی

توضیحات

شاید تابحال نام داستان «چوپان دروغ‌گو» را شنیده‌اید، کتاب حاضر نیز همان داستان، به بیانی دیگر می‌باشد. ماجرا از آنجا شروع می‌شود که اهالی ده تصمیم می‌گیرند بزها و گوسفندهای خود را به یک گله تبدیل کنند و یک چوپان برای آن انتخاب کنند، بعد از کلی اتفاقات بر سر انتخاب چوپان و حمله گرگ ها، پسر جوانی پیشنهاد می‌دهد که بوقی بسازند که هر وقت گرگ‌ها تصمیم گرفتند به گله حلمه کنند، بوسیله آن اهالی ده را از حمله گرگ‌ها مطلع کنند. این پیشنهاد چوپان جوان، با استقبال مردم ده مواجه شد و او را بعنوان چوپان انتخاب کردند، او هم از شاخ گاو بوقی تهیه کرد تا هنگام خطر از آن استفاده کند. روزی که گرگ‌ها بصورت پنهانی به گله حمله می‌کنند، و چوپان از موضوع بی‌خبر است، ناگهان صدای بوغ بلند می‌شود و مردم سر می‌رسند و گرگ‌ها را دور می‌کنند، در حالیکه خود چوپان از قضیه اطلاعی ندارد … . حق تکثیر: نویسنده کتاب، آپلود کننده اثر است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری