بازخوانی شاهنامه ی فردوسی: بمناسبت زاد روز فردوسی

بازخوانی شاهنامه ی فردوسی: بمناسبت زاد روز فردوسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود رضا افتخار زاده

توضیحات

مقاله ی «باز خوانی شاهنامه ؛ شناسه ی میهنی ایرانی » به مناسبت زاد روز فردوسی در مجله ادبی رودکی(شماره 16. اردی بهشت 1386خورشیدی. تهران) به چاپ رسیده و سپس از سوی نویسنده به گونه( پی دی اف ) توسط وبگاه «ایران شناسی »به کتابناک اهدا گردیده است ! این مقاله گزارشی است از بازخوانی شاهنامه که در دهه شصت و هفتاد خورشیدی توسط نویستده صورت گرفته و حاصل آن پزوهش که فهرستی است از عناصر بنیادی و کلیدی شاهنامه در قالب کتابی به همین نام در آغاز دهه هشتاد خورشیدی به چاپ رسیده است ! در حرفچینی این مقاله توسط مجله رودکی اغلاط فاحشی به چشم می خورد که شایسته است خواننده به اصلاح انها پردازد : ص 1 سطر 5اصلاح شود «ودایع قومی». ص1 س 18 «میراث ملی خویش» .س20 «محدثان» .ص2 س 10«خدای نامه»ص2 س33 «فرمایگان بی دانش»ص3 س9« وحدت دین و دولت ».ص4 س 2«حکمت اریایی»ص4س9«انسان آرمانی» حق تکثیر: این مقاله از سوی نویسنده به کتابناک اهدا شده است!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری